Friday 8 August 2014

Dear Diary

Dear Diary,

     emm nak cakap ape ek?? haa assalamualaikum diary ku.. sihat?? ape khabar?? lama tak jumpa kan?? sorry la dah lama tak update..hehe rindu eh?? kita pon rindu awakk.. yeay kita sama sama rindu.. awak.. kita nak tanya.. agak agak kan, betul ke orang tua tua cakap tak elok kalau kita tunang lama lama?? ehh buat ape tanya awak..bukan awak boleh jawab pon haha..

     mungkin betul cakap orang tua tua.. tak elok tunang lama lama.. banyak dugaannya.. tapi aku pelik macam mane la orang lain boleh couple or bercinta sampai 5 6 tahun. aku yang baru lima bulan ni pon macam macam dugaan.. eemm.. ye la kan.. dugaan tu kan perencah dalam hidup kita.. tanpa dugaan ape la hiburnya hidup kita ni kan.. haha..

     semenjak dua menjak ni aku tak tau la knp aku rasa aku berubah sangat sangat.. something just happen to me.. i dont know what.. emm aku rasa satu perasaan yang amat tidak selesa.. aku try sedaya upaya aku untuk terus tersenyum.. tp aku rasa aku gagal untuk sorokkan betapa perit ape yang aku rasakan.. can i go somewhere yang orang tak tau..

      aku tak tau la ape sebenarnya yang terjadi.. tp yang aku pasti aku dah makin kuat cemburu.. biar la orang nak teks sofea and cuba nak tackle dia.. shes is mine.. tp knp aku makin jealous.. i need to me positive thinker macam dlu kot.. biar la dia nak msg dgn abg angkat dia.. abg angkat je kot.. kne ke aku jealous.. ye aku pon ada perasaan but bende ni tk patot aku cemburu kot.. cant i just put away this feeling.. it makes me feel so uneasy.. biar la ada laki lain pon nk msg dia, buat dia rasa amazed.. i can do it better.. kne ke aku cemburu.. be positive REHAN ISKANDAR BIN ROSLI.. you are a BETTER PERSON AND A BETTER POSITIVE THINKER THAN ANYONE. its not a big deal REHAN.. ape lagi yang kau tak leh nak buat



NOTHING CAN STOP YOU REHAN..


N O T H I N G..


REMEMBER THIS..


N O T H I N G..


     lemahnya aku ni.. kene ke aku terus mcm ni?? kne ke aku terus diamkan diri?? kne ke aku terus senyum tanpa kate ape ape?? knp aku dah tak mcm dlu lg?? senyum dgn sangat ikhlas.. i want that old moment to cheer people around me..emm

No comments:

Post a Comment