Saturday 29 March 2014

SEPATUTNYA AWAK LEBIH MENGETAHUI..

Saya ni bukan lah seorang lelaki yang lebih suka bercerita tentang ape yang saya alami pada orang lain.. saya ni seorang lelaki yang sangat suka orang berikan perhatian pada saya..saya tak macam lelaki lain... awak patut tahu..awak kenal saya dah lama..takkan awak tak tau kot..saya bukan taknk cerita atau bg tahu awak tp wak saya jenis suka pendam.. saya ni pon suka luahkan kat tempat lain n biar orang tahu ape yang saya rasa n lalui bukan dari saya.. saya jenis yang macam tu.. aawak kenal saya dah lama takkan awak tak tau kot.. tindakan saya buat keputusan kali ni bukan sebab dah tak sayang or what but saya perlukan ruang, masa, and peluang untuk berfikir.. saya tau perasaan awak kat saya mcm mane tp saya sangat sangat dah terluka..awak patut paham.. tp knp awak tak boleh nk paham saya?? knp awak nk saya je yang paham awak?? saya rasa sakit sangat wak.. perhatian yang awak bg kat saya sangat la kurang n makin berkurang.. tp awak slalu pertikaikan perhatian yang saya berikan pada awak... takkan awak tak perasan awk??

No comments:

Post a Comment