Wednesday 5 February 2014

ADAKAH IA SATU KESILAPAN ????



     adakah ia satu kesilapan?? adakah ia perkara yang betul aku lakukan?? conpius nyaaaaa...aku dah tak tau dah nak buat ape.. seriusly speechless.. i was like a stupid man.. kenapa la aku boleh buat macam ni??

     kenapa perlu aku perlu jatuh hati pada orang yang dah mnjadi hak milik orng?? knp boleh jdk sampai mcm ni sekali?? i always making a wrong step.. awak knp la susah sangat saya nk padamkan memori antara kita?? you know what, saya dah tak tau nk cakap mcm mane wak, saya dah buntu nk buktikan pada awak sampai la saya tau awak milik orang.. saya rasa saya sedang menipu diri saya sendri saya kata saya tak ksah tp saya ksah, saya kate saya dapat terima hakikat tapi sebenarnya tak awak.. saya penat dah wak menipu diri saya.. im so so so so sorry dah tak tau nk buat ape dah wak.. last from me.. im so so sorry saya taknk jdk pnghalang or pemusnah hubungan orang...saya tak tau nk buat ape dah wak.. any idea?? saya taknk tngglkn awak.. tah la hope awak happy dgn hubungan awak saya tkkn tngglkan awak n mungkin just mnghilangkan diri..im so sorry..



saya sayangkan awak.. maaf atas segalanya 

sofea binti muhammad hairi phillip

No comments:

Post a Comment