Thursday 16 May 2013

TINGKATAN 6

Hari ni genab seminggu (7 hari) aku masuk ke Tingkatan 6..Hari pertama waktu pendaftaran tu semua kekok lagi..hari kedua aku dah mula tegur kawan2 dalam class..sekarang kitorang dh bagaikan kenal dah lama..sembang macam2..the best part is kitorng dh mcm family..hahaha..A big happy family..hehehe..tahun ni je aku tak pegang jawatan ketua kelas..kalau tak 9 tahun berturut2 jdk ketua kelas..tahun nie Marzuqi yg pegang jawatan tu..tahun ni aku dapat jwatan AJK je..tapi takpa..mungkin diluaran je tampak gumbira tapi dalam hati mnyimpan seribu satu rasa sedih dan hampa..mungkin ni sebab 24/5 ni hari terakhir ku bersama2 keluarga ku di tngkatan 6..aku bakal mnyambung pelajaran ku di MSU.hati ku benar2 berat ingin meninggalkan rakan2 baru ku..setiap kali perkara ini bermain difikiran ku airmata ku akan mngalir kerana terlalu sedih..mungkin ini semua ada hikmahnya..allah dah susunkan yang terbaik tuk diriku..so aku akan memberikan memori yang terbaik n terindah kepada rakan2 ku sebelum pemergian ku..kepada kawan2 ku yang ku sayangi dah yang telah ku anggap sebagai keluarga ku..akan ku kenang segala jasa kalian dan kenangan kalian..dimana sahaja kalian berada janji padaku jangan pernah lupakan ku dan kenangan kite bersama..sekian dari ku tentang kalian... 


Yang Benar Sahabat Mu,

rehan iskandar bin rosli....

3 comments:

  1. Sabar ya, alang... Ada hikmah semua ini... Ummi tahu alang sangat tabah orangnya...

    Alang, ingatlah...
    'Setiap pertemuan pasti ada perpisahan'

    Kuatkan hatimu, alang... Allah sentiasa bersama alang... Ummi pun sentiasa menyokong alang dari belakang dalam apa jua tindakan yang alang lakukan...

    Ummimu,
    Adilah Zulkiffli :')

    ReplyDelete